Ja


Zo, het is natuurlijk veels te lang geleden, maar daarom kom ik ook terug een klapperrrrr!

Het is bekend dat ik nu al bijna twee jaar erg gek op Marenka ben. En dat het serieus is kon iedereen wel bedenken nu we ook samen een huis hebben gekocht. Maar jongstleden donderdagavond was mijn gevoel zo sterk dat ik niet meer kon wachten tot “het geschikte moment” en stelde ik met enige hapering in mijn stem de vraag: Wil je met mij trouwen?

Nou de berichttitel heet niet voor niets Ja, dus dat zei ze dan ook!

Vrijdag zijn we meteen op jacht gegaan naar een geschikt setje verlovingsringen (ja lekker ouderwets) Dit was geen moeilijke opgave omdat we allebei dezelfde uitkozen.

Ziehier de ringen (klik voor groter plaatje)
ringen

Tegen de tijd dat jullie een uitnodiging krijgen zijn jullie het vast allang vergeten want de datum, staat nog niet vast dus heb geduld.

6 Responses to Ja

  1. Peter & Caro zegt:

    Yo tinus,

    Verrassend leuk nieuws!! Gefeliciteerd met jullie verloving.

    dikke knuffels

    Peter & Caro

  2. Dirk zegt:

    Martin & Marenka,

    Ik had het vrijdag al gehoord van Martin, maar wil jullie via deze weg nog even feleciteren!!!
    Ook namens mijn zwangere vrouwtje natuurlijk.

    Dirk

  3. Hans en Charlene zegt:

    This is wonderful news!!! Congratulations to the both of you. We are all a-grinning at this endđŸ™‚
    Hugs & kisses…….and come over for dinner soon!

  4. ria laurense zegt:

    Van Harte Gefeliciteerd met jullie verloving.
    Wat een verrassing.
    Wij wensen jullie heel veel geluk.
    Heel veel liefs
    Peter en Ria.

  5. Victor volgas zegt:

    Beste Martin & Marenka.

    Hartelijk gefeliciteerd. Kijken hoe snel de molen nu gaat draaien.
    Gaat het dit jaar nog gebeuren. Een echt winters huwelijk, tenslotte de eerste nachtvorst zit er al aan te komen. Wordt het wellicht volgend jaar in de zomer. Een bruisend edoch zwoel huwelijksfeest. Of gaan er nog jaren overheen. Maar dat ja zit in ieder geval in de knip.
    En daar gaat het tenslotte om. De bezegeling is er.
    Veel geluk.

    Gr. VV

Geef een reactie

