Schim van jezelf


Schimmen

De foto spreekt voor zich, maar wat zeg jij…?

5 Responses to Schim van jezelf

  1. Ja leuk he!
    Beetje ‘vage’ types als je het mij vraagt, dat wel!

  2. creatiefhuis zegt:

    hé Tinus, check deze:
    https://creatiefhuis.wordpress.com/

    Gr. Dirk

  3. Victor volgas zegt:

    Het eerste wat bij mij opkomt is lucky luck.
    Ook wij zijn soms sneller dan onze schaduw.
    Keer op keer op keer.

    Doodvermoeiend.

  4. Ik weet in ieder geval wel dat de schaduw van mijn auto me af en toe inhaalt. Afgelopen zondag nog meegemaakt.

Geef een reactie

