Winterkoning


Zaterdag had ik voor het eerst in mijn leven een winterkoninkje voor mijn lens. Hij liet zich steeds eventjes zien in de tuin om vervolgens weer vrij snel de heg in te vliegen. Dus viel het niet mee om hem op de gevoelige plaat te krijgen. Op gegeven moment was ik hem een tijdje kwijt en liep ik dichter naar het raam.
Tot mijn stomme verbazing zat hij gewoon onder mijn neus in een bloempot zichzelf te wassen. hij leek mij niet in de gaten te hebben en ik kon zo volop foto’s maken. Helaas (en gelukkig) zat er een raam tussen ons in en kon ik niet meer verder opzij gaan zodat ik geen optimale hoek kon krijgen. Maargoed, hij staat er in ieder geval op!
En we blijven het gewoon proberen…

WinterkoninkjeWinterkoninkje2

Geef een reactie

