Zwaan kleef aan


Vandaag stond ik weer voor het raam om de vogels te fotograferen. Het lijkt wel weer drukker dan vorige week te zijn. Nog meer sijsjes en koolmeesjes, en nu zag ik ook een pimpelmees en een stuk of 6 vinken.
Plotseling zag ik in mijn ooghoek een lange streep vogels welke wel licht leken te geven. Ze vlogen voor een dikke regenwolk en door het slaan van de vleugels leek het net een lichtslang waarvan de lichtjes om en om aangaan, je kent ze wel van de etalages. Gelukkig had ik mijn camera al in de hand en kon ik snel reageren.
Volgend weekend gaan we naar Valkenburg, dus wie weet kan ik daar nog wat leuke vogels fotograferen.

Op dit kleine plaatje zie je niks, dus klik voor een vergroting…

Zwanen

3 Responses to Zwaan kleef aan

  1. Dirk says:

    Heel gaaf man, hoe krijg je het voor elkaar.
    Heb vandaag ook vogeltjes geschoten, heb alleen geen tijd gehad om ze te posten om m’n blog. Druk, druk.

    Grt. Dirk

  2. Dit was wel een kwestie van mazzel.
    Ben wel benieuwd naar jouw vogeltjes!

  3. Leonora Labia says:

    Wacht maar tot je mijn vogels ziet.

Plaats een reactie