Nieuwe bank


Afgelopen woensdag hebben we bij Morres in Zaanstad een nieuwe bank gekocht!
Echt mooi is ie! Een 3-zitsbank in antraciet stof. Het was nog even onderhandelen, maar we zijn een goed team. Marenka zette de verkoper een beetje onder druk met een kortingsbon die we via haar moeder hadden, maar die konden we niet gebruiken. Ze legde het bij hem neer en hij ging nadenken. Hij gaf allerlei argumenten, maar Marenka bleef stil, en hij maar denken en denken. Dus ton zei ik: Dan laat je de bezorkosten toch vallen….nou vooruit dan…en de deal was gesloten.

Nu is het wachten geblazen…. 12 weken levertijd! echt niet te geloven! Gewoon een kwart jaar en dan heb je je nieuwe bank thuis staan. Voorlopig kunnen we hem bekijken op de website.
Nu hopen dat we niet in de tussentijd de hele huiskamer willen veranderen😉 Maar dat zal wel niet.

bank

5 Responses to Nieuwe bank

  1. creatiefhuis zegt:

    Je loopt uit op me, ik denk niet dat ik je voor het einde van 2006 ben gepasseerd. Heb je geen plaatje van de bank die jullie gekocht hebben. Nou ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en misschien zien we jullie nog wel verschijnen.

    Groetjes Dirk en familie

  2. He dirk

    het tennistoernooi is zeker afgelopen? dat geeft me wat lucht…maar dat je me in gaat halen is zeker!!

    Hullie ook een fijne jaarwisseling gewenst en waarschijnijk tot dan!

  3. creatiefhuis zegt:

    Mooie bank hoor!! Ik kan niet wachten om er een keer op te komen zitten.

    Doei doei

  4. PeCaro zegt:

    Mooie strakke zit. Altijd cool hé, die Marenka.

    garoeten

  5. Hij zit ook zoals hij eruit ziet. Lekker stevig. niet zo’n bank waar je helemaal in wegzakt.
    Jaja Marenka is een coole chick!😉

Geef een reactie

