De goede voornemens


Zo, de eerste werkdagen van het nieuwe jaar zitten er alweer op.
Ik moet zeggen dat het niet meevalt na al die vrije dagen en het gevoel van vrijheid en rust wat je dan even meekrijgt.
Nu is het alweer 2007 en we kijken uit op een enigzins onzeker jaar. Het kan alle kanten op maar je weet het nooit.

In ieder geval beginnen we maar weer met de goede voornemens.
Het plan is om minder te eten en gezonder te leven. Plus regelmatig bezoek aan de sportschool.
Stoppen met roken hoeft niet want dat ben ik al!

Hebben jullie nog goede voornemens?
Ik zou zeggen reageer op dit bericht en vertel je voornemens…misschien kan ik er ook nog wat van meenemen.

6 Responses to De goede voornemens

  1. creatiefhuis zegt:

    Mijn goede voornemen is om er een succevol jaar van te maken. In welke vorm dat gaat gebeuren ben ik nog niet helemaal uit. Maar het kan maar eens een omslag zijn, wel weet ik met welke personen ik dat graag zou willen.

  2. Marenka zegt:

    Mijn goede voornemen is om er met mijn schatje (tinus) een super jaar van te maken!!!!!!

  3. creatiefhuis zegt:

    Ik gun jullie heel veel geluk toe in 2007.
    En, wanneer is die bruiloft nou?

    groet van Co, de Boswachter

  4. Dankje wel Co!
    Wij wensen jullie ook alle goeds voor 2007
    veel geluk met zijn drie-tjes

    De groetjes aan Maik! En Caroline natuurlijk!

  5. eaavdl zegt:

    Ook namens deze thuisbasis de allerbeste wensen, heel veel geluk en gezondheid. Samen staan we sterk. Was dat niet ooit een kreet van een voetbalclub? Samen sterk. Dacht het wel.
    Als alles goed is gegaan staat amanda inmiddels ook online.
    wieisamandapeabody.wordpress.com
    Nog wel in de steigers of moet ik gewoon zeggen kaal?
    Gun mij nog wat tijd voor de invulling. De kop zit vol dus dat moet lukken.
    Wellicht dat ik mee ga met de vogelgekte, maar dan wel vreemde vogels. Ik zal in ieder geval mijn uiterste best doen een aantal topfoto’s te publiceren. Natuurlijk met wat pakkende teksten. Hoewel dat niet zal meevallen (wat betreft de foto’s op deze site) want die zijn over het algemeen SUPER.

    Groeten, slaap lekker en tot een volgende keer.

  6. ria laurense zegt:

    Goede voornemens ik weet er genoeg.
    Maar nu nog uitvoeren dat is het probleem.
    Eerst maar beginnen bij jullie keuken.
    Dan zien we wel verder.

Geef een reactie

