Toeval of niet?


Vandaag heb ik wat vreemds meegemaakt….tenminste, het kwam op mij vreemd over.
Vanmorgen zat ik in de huiskamer en ik keek naar buiten. Tussen de huizen door zag ik een opgevouwen hijskraan staan, maar ik had nog niet door dat dat een hijskraan was omdat ik het zo niet herkende. Even later keek ik weer op en zag dat hij uitgevouwen werd…toen begon ik het te zien.
Dit was al leuk omdat ik het nog nooit had gezien, maar op zich nog niet vreemd.

Maar nu komt het…
Vanmiddag op mijn werk kijk ik uit het raam en zie ik tot mijn stomme verbazing nóg zo’n hijskraan, én op dat moment werd hij uitgevouwen! Dus zo zie je nooit zo’n ding en zo zie je er 2 op 1 dag!
Dan ga je toch denken… is dit nou toeval of niet???
Wat jij?
Hijskraan 3 Hijskraan 2  hijskraan 1

Geef een reactie

