Nieuwe Smart arriveert in Capelle a/d/ IJssel


Vanmiddag zag ik zo’n oplegger met tig smartjes erop rijden.
Het viel me op dat de rode kleur anders dan anders was, en toen ik goed keek zag ik dat het de nieuwe Smartjes waren!
De posters zeggen vanaf 22 maart, maar ze staan er dus al, tenminste staan…ze staan in de toren (zie foto)

Je moet wel goed kijken om te zien dat het het nieuwe model is. Maar ik vind ze wel mooier dan de vorige.

<Klik op de foto’s voor een vergroting>

smart2 smart3 smart4 smart1

Geef een reactie

