brulkikker


We wonen nu ruim een jaar in ons nieuwe huis, en ik kan me nog goed herinneren wat me opviel tijdens de eerste nacht.
Het was behoorlijk warm, dus we sliepen met het raam open. En er kwam me toch een hoop herrie binnen! Dat waren dus de kikkers die in de sloot voor de tuin zitten. De hele nacht gaat dat door, kwaak, kwaak de een nog harder dan de andere.
Maar ik vind dat leuk, geeft echt een gevoel in de natuur te wonen!
Maargoes, een jaar lang hoor ik ze dus steeds, maar ik had er nog geen een gezien! Tot afgelopen zondag, het was overdags en ik hoorde er 1 heel dichtbij. Dus ik naar buiten met mijn camera en jahoor daar zat ie. Helaas een beetje ver weg maar toch.
Ziehier het resultaat

.kikker

Geef een reactie

