Mazzel – het nut van vogels kijken


Vandaag had ik eens mazzel. Ik reed over een dijkje naar huis waar je 60 mag.
Normaal zou ik daar wel ietsje harder rijden maar nu remde ik net af om naar wat vogels links in de wei te kijken.
Uiteraard keek ik wel steeds op om op de weg te letten.
Toen ik de vogels voorbij was zag ik rechts een man staan in een wit overhemd en dacht: He, da’s toch een agent? En toen zag ik dat hij een lasergun in zijn hand had en enigszins teleurgesteld naar me keek.
Zo zie je maar dat de natuur zo gek nog niet is!

One Response to Mazzel – het nut van vogels kijken

  1. Dirk zegt:

    Jeetje Sjors, wat een mazzel idd.

Geef een reactie

