Jonge zwanen


Vanavond had ik het genoegen om oog in oog te staan met 2 zwanen met hun 6 jongen.

Er zat alleen maar een hekje tussen ons in dus het was een beetje tricky, maar ik kan dit berichtje tikken dus ik heb al mijn vingers nog.

Klik op de foto’s voor een uitvergroting

Zwanen 1 Zwanen 2 Zwanen 3 Zwanen 4Zwanen 5

4 Responses to Jonge zwanen

  1. creatiefhuis zegt:

    Mooie foto’s en zeker stoer om te blijven staan. Een mannetjes zwaan met gezin is altijd erg link. Ook scherp trouwens! Zeker een nieuwe lens.

    Dirk

  2. Ruud Schoorl zegt:

    Lekker bezig weer!

    Leuke foto’s ik geniet er van!

    Gr,
    Ruud

  3. vlaardingen zegt:

    Ahhhh

    Leuke foto’s Mar, maar waar is nr 6?

    P&C

  4. Ik heb ze niet alle 6 afzonderlijk gefotografeerd, maar ik kan me voorstellen dat je er 1 mist😉

Geef een reactie

