Terug van weggeweest


Zo, we zijn er even tussenuit geweest, dus er was even geen nieuws te lezen.
We zijn een midweekje naar Landal Hoog Vaals geweest.Da’s echt een heel mooi vakantiepark in de heuvels van Limburg. Vanuit de huiskamer keken we zo het dal in dus dat was mooi! Het weer was goed te doen, wel een beetje regen, maar daarna kan je mooie foto’s maken, dus dat heb ik dan ook gedaan.
Helaas waren op gegeven moment mijn accu’s leeg en had ik de verkeerde lader meegenomen, dus echt veel foto’s heb ik niet kunnen maken verder.
Maar hier een paar voorbeeldjes.

Na regen komt zonneschijn

Madeliefje in de zon

One Response to Terug van weggeweest

  1. Dirk zegt:

    Je had zeker een natte trui na die bovenste foto!
    Mooie plaatjes weer Sjors!

    Ben ook net terug van een weekend Herpen.
    Ook wel wat foto genomen, die plaats ik morgen wel.

    Laterz.

Geef een reactie

