Kauw jij of Kauw ik?


Vandaag zaten we in Zandvoort bij de Lachende Zeerover een pannekoek te eten met een hoop toeschouwers!
Maar het maakte de sfeer er niet minder om… het was zelfs gezellig!
We begonnen met zijn 2-en aan tafel, maar het werden er al snel meer.
Eerst zat er een Kauw op de stoel tegenover me. Hij leek me aan te kijken zo van: Als jij niet op je pannekoek kauwt, dan doe ik het! Dus ik zeg: Ga je gauw…Kauw!

Ook was de familie huismus onuitgenodigd aangeschoven. Eerst zaten ze op de rand van de lege stoelen bij onze tafel, maar ze werden steeds brutaler en kwamen gewoon op tafel zitten, naast mijn bord! Eentje pikte zelfs een stukje van mijn bord af. De vrouwtjes mussen aten zelfs uit mijn hand (zal wel mijn dierlijke aantrekkingskracht zijn, of hadden ze gewoon honger?)
De pannekoeken waren in ieder geval erg lekker. Ik kan het iedereen aanraden om er eens een te eten bij de Lachende Zeerover.

Kauw

Huismus 1

Huismus 2

One Response to Kauw jij of Kauw ik?

  1. creatiefhuis zegt:

    Hoi Sjors, leuk verhaal weer!
    Ik kom echt snel een keer bij je kijken, in je nieuwe kantoor.
    Ik weet het, ik heb het al een aantal gezegd, maar nu kom ik echt snel langs.

    Dirk Frap

Geef een reactie

