De jonge merel vliegt uit


Toen ik vandaag thuiskwam en in het nest keek was hij leeg!
Even later zag ik een van de jonge merels een stukje nast het nest in de druivenstruik zitten. De 2 anderen kon ik niet vinden.
Later vanavond ben ik nog een paar foto’s gaan maken waar dit jong mooi voor ging poseren.
Ik had net een paar foto’s gemaakt en toen begon hij te fladderen en haalde hij maar net de boom bij de buren in de tuin.
Zijn vader vloog meteen langs, dat was wel grappig om te zien.

Morgen zijn de foto’s hier te zien



Geef een reactie

