De jonge merel foto’s


Ik heb ze helaas niet meer gezien, de jonge merels uit ons nest. Maar zoals ze wel aker zeggen: Gelukkig hebben we de foto’s nog…

Jonge Merel 1

Jonge Merel 2

Jonge Merel 3

3 Responses to De jonge merel foto’s

  1. Yuri Visser zegt:

    Mooie foto’s hoor. Lijken van die doodnormale dieren, merels, maar dat valt toch wel mee. Zeker als je ze zo mooi van dichtbij ziet. Niet voor niets natuurlijk dat The Beatles ook een liedje over de merel hebben geschreven…

  2. keyfo zegt:

    Mooie foto’s, vooral de laatste is grappig !
    Vind vogels fotograferen altijd al leuk, maar de jonkies zijn zo komisch.
    De tijd van allerlei soorten vogels in de tuin komt weer, ik kijk er naar uit, camera stand by.
    Groeten.

  3. samanta van leliveld zegt:

    goede dag mw/dhr
    ik heb een vraagje wij hebben een merel die heb 2 eieren neer gelegt maar vanaf woensdag hebben we ze niet meer gezien kan dat he
    kan ze nog terug komen want ze was de nest toen aan het maken is ze 2 dagen weg gebleven en na 2dagen is weer terug gekomen en nu heb ze woensdag eieren gelegt en we hebben ze vanaf woensdag niet meer gezien kan ze nog terug komen of op meer plekken jong geworpen hebben
    ik hoop dat u me aub terug wil mailen
    ik maak me zorgen om het vogeltje om het vrouwtje en het mannentje waar zijn ze en komen ze nog terug en hoelang kunnen ze zonder moeder op de eiren liggen vanaf woensdag is er geen vogel meer op de eieren geweest
    vriendelijke dank samanta

Geef een reactie

