2x politiebezoek op 1 avond!


Vanavond gingen we om 22.30 nog even een ijsje halen.
We dachten om die dan bij zestienhoven op te eten en zo misschien nog een vliegtuig te zien landen. Maar die hebben we niet gezien.
Wel zagen we oom agent! Ik stond te dicht bij het hek van de brandweeruitgang dus ik moest mijn auto opzij zetten. En of verder alles wel goed ging met ons. Nou met ons ging het goed en ik heb mijn auto opzij gezet en toen gingen ze er weer vandoor.
Ondertussen was het al bijna 23.30 en nog geen vliegtuig gezien. Dus wij maar naar huis.
Toen zagen we onderweg dat de maan onwijs groot was omdat hj nog heel laag hing. Dus we besloten om mijn camera thuis op te halen + statief om de maan op de plaat vast te leggen.
Ik zette de auto parallel aan de N209 neer bij Bleiswijk en installeerde mijn spullen. Na een paar foto’s reed er al een politieauto langs, maar hij reed door om iemand anders bij het stoplicht aan te houden. Toen dat was afgehandeld kwam hij terug naar ons om te vragen wat we aan het doen waren. Dus ik zeg: Ik ben de maan aan het fotograferen. En hij, o leuk dan kijk ik even mee. Hij zijn auto uit en begon meteen een verhaal over zijn vakantie in Gambia. Dit was zijn eerste dienst en hij had net assistentie verleend bij een heel zwaar ongeluk op de A12. Dus ik kan me voorstellen dat hij even om een praatje verlegen zat. Het leek wel of hij niet meer weg wilde.

Wel grappig, zo kom je ze nooit tegen en zo spreek je ze 2x binnen het uur!
Maargoed de foto’s zijn gelukt ondanks dat de maan ondertussen alweer een stuk kleiner was.
Maan

Geef een reactie

