Ochtendmist


Gisterochtend toen ik naar mijn werk reed zag ik de ochtendmist hangen over de weilanden. Helaas had ik mijn camera niet bij me. Dus ben ik vanochtend vroeg opgestaan in de hoop dat het weer zo zou zijn. En ja dus! Ik ben 2 uur aan het fotograferen geweest. o.a. langs Zestienhoven en langs de A13. Ook heb ik de Ooievaars die altijd boven de A13 zitten gefotografeerd. Die zet ik later nog op het blog.
Hieronder een tweetal foto’s van vanmorgen:

ochtendmist

ochtendmist2

2 Responses to Ochtendmist

  1. creatiefhuis zegt:

    Hai Sjors, mooie platen hoor! Vroeg opstaan is soms best leuk.
    Ben benieuwd naar je andere foto’s.

    Dirk

  2. Ha Dirk,

    Soms is vroeg opstaan wel leuk inderdaad.
    Als ik niet was vergeten dat het je verjaardag was was ik meteen nog even bij je langsgeweest voor een bakkie

Geef een reactie

