Vanmorgen 21 Ooievaars gespot!!!


Dit had ik nog nooit meegemaakt!
Ik ben ondertussen wel gewend geraakt aan het zien van een Ooievaar, ik zie er vrijwel dagelijks 3 tot 5.

Maar vanmorgen sloeg alles! Zoals altijd draaien we vanaf Zestienhoven de A13 op. Een klein stukje verder zitten dan vaak een paar Ooievaars op de lantaarnpalen. Maar nu zaten er 13 (voluit dertien) allemaal achter elkaar op een eigen lantaarnpaal.
Helaas heb ik er geen foto van want met 100 km/u pak je niet effe je camera uit je tas, dan zie je ze niet eens meer in je achteruitkijkspiegel.
Maargoed, je zou denken…. je had het toch over 21 ooievaars? Ja dat klopt, want een stuk verder op de A4 vlakbij afslag Leidschendam vlogen er nog 8 in een groep over me heen! Dus ik tellen.. ja toch echt 21.

Best vreemd wel, toch? Misschien gingen ze wel verzamelen om richting zuiden te gaan vliegen…

5 Responses to Vanmorgen 21 Ooievaars gespot!!!

  1. creatiefhuis zegt:

    Cool!

  2. Ronald zegt:

    Nice!

    hmm….en niet 1 die bij jullie thuis geland is?

  3. tijlnaveau zegt:

    op een dag 21 ooievaars 100km per uur en 16 hoven das straf

  4. @Ronald: Nope niet één stopte er op ons dak, misschien moeten we maar eens een aanvraag doen😉

  5. @tijlnaveau: Ik kan er aan toevoegen dat ik ook net een ‘straffe’ bak koffie op heb!

Geef een reactie

