IJs op de sloten


Vanmiddag was ik even aan het fotograferen bij vliegveld Zestienhoven. Het was behoorlijk koud, wat zich dan ook liet zien aan het laagje ijs op de sloten rondom het vliegveld. Ikwas maar zo’mn 10 minuten bezig, maar heb toch een paar leuke foto’s kunnen maken. Op de lichtmasten zit trouwens nog een roofvogel… eens kijken of je hem kan spotten, ik hoor het graag!

Ijs op de sloot

Schroef

Landingslampen

2 Responses to IJs op de sloten

  1. creatiefhuis zegt:

    Op de derde mast op de meest linker lamp. Leuk!
    Ik lag zondag de hele dag in mijn bed, anders had ik graag met je meegegaan.
    Kom je trouwens vrijdagmiddag nog een biertje halen bij de loods?

    Dirk

  2. Helaas kan ik vrijdag niet, ik heb een etentje. In ieder geval bedankt voor de uitnodiging!
    En fijne dagen gewenst!

Geef een reactie

