Zoek de 10 verschillen


Vanmorgen, zag ik dat er via een ander weblog naar de mijne was gelinkt dus ging ik eens kijken en wat zie ik… mijn complete verhaal + foto’s gejat! Waarschijnlijk vond hij mijn verhaal + foto’s zo leuk dat hij geen inspiratie meer had om zijn eigen gebeurtenissen te vertellen, of hij zou graag in mijn schoenen willen staan, kweenie…

Kijk naar deze foto en naar mijn verhaal in het bericht hieronder en zoek de 10 verschillen

Baarle diefstal

5 Responses to Zoek de 10 verschillen

  1. creatiefhuis zegt:

    Het grootste veschil is dat hun niet 3 jaar bij elkaar zijn en niet naar de Mexicaan gingen. Heb je hem al een mail gestuurd? Dit is erg triest.

  2. Ruud Schoorl zegt:

    en dat hij een dag eerder in Brugge is geweest….

  3. Ruud Schoorl zegt:

    Het bericht is inmiddels ook al van zijn site gehaald zie ik net..😉

    Het blijft triest!

  4. Klopt hij heeft het verwijderd na enig aandringen van mijn kant, hij vond het een beroerde tekst…. hahaha daarom vond hij het natuurlijk zo nodig om het te jatten

  5. Marleen zegt:

    Tsssss schandalig
    Iedereen heeft wel eens een logdip,maar om dan de tekst en foto’s te jatten van elkaar ?

Geef een reactie

