Jos gaat weer rijden


Het is een beetje laat, iedereen weet het denk ik al, maar toch…. Jos gaat weer rijden!
Verstappen bedoel ik dan natuurlijk! Het heeft een tijd geduurd, maar eindelijk kunnen we weer van zijn acties genieten.
In eerste instantie dacht ik van – ja, hoe moet dat gaan in zo’n endurance race… Jos is van het gooien en smijten en dat is niet helemaal de bedoeling in zo’n lange race. Maar misschien is dat nu juist de uitdaging voor hem. En ja: Wie wil er nou niet de 24 uur van Le Mans rijden???

Ik weet niet wat het is met Verstappen, maar altijd als ik hem zie racen krijg ik adrenaline, zo ook met Giedo van der Garde, er gebeurt altijd wel iets, goed of slecht

Geef een reactie

