polarisatiefilter op UV-filter schroeven: Ja of nee?


Ik heb nu een tijdje een polarisatiefilter voor mijn 70-200/4.0L en als ik hem nodig heb schroef ik hem gewoon op mijn UV-filter.
Maar nu vraag ik me eigenlijk af of dat wel zo handig is, en of het beter is om de UV- filter er dan af te halen.

De gebruikte filters zijn trouwens een B+W 010 UV-HAZE filter en de B+W S03 circulair Pola

Ik zou graag reacties krijgen hoe jullie dit aanpakken?

One Response to polarisatiefilter op UV-filter schroeven: Ja of nee?

  1. creatiefhuis zegt:

    Ik weet het niet, maar ik zou zelf het polarisatiefilet alleen gebruiken ipv op het UV filter. Maar goed ik heb die dingen (nog) niet dus kan je geen betrouwbaar antwoord geven.

    Grz Wilco

Geef een reactie

