Wat is hij lelijk! De nieuwe Honda F1


Zojuist heb ik de foto’s gezien van de nieuwe Honda F1 en mijn eerste indruk is: Wat is hij lelijk!
Maarja, een mooie Formule-1 auto is niet per definitie sneller, dus laten we het daar maar niet over hebben.

Als we Honda mogen geloven gaat het dit jaar allemaal beter dan vorig jaar. Nouja, dat kan ook bijna niet anders want vorig jaar was wel het dieptepunt. Als het niet veel beter is kunen ze beter maar stoppen denk ik.

Met al die presentaties en dus de nieuwe bolides krijg ik wel weer erg zin in het nieuwe seizoen! Wie gaat er goed op Melbourne goed? Wie zakt er door het ijs? Wordt Kimi weer wereldkampioen? Ik zet mijn geld op Hamilton, wat jullie?

Geef een reactie

