Aparte zonsondergang


Van de week reed ik ’s avonds naar huis. Het viel me op dat het licht een aparte kleur had. Het was ook een beetje mistig.
Ik had toevallig mijn camera bij me, maar omdat ik een beetje haast had dacht ik van nouja, ik rij wel door. Opzij kijkend zag ik wel een aantal mooie fotomomenten en toen ik bij de volgende rotonde kwam dacht ik, wat kan mij het ook schelen, dus ik de rotonde rond en terug naar waar ik dat plekje zag. Het was even kijken waar ik mijn auto kwijt kon, maar ik moest natuurlijk wel opschieten.
Ik wilde met groothoek fotograferen dus moest ik ook eerst nog de lenzen verwisselen want standaard zit de 70-200 erop. Statief had ik niet bij me dus ik gebruikte mijn auto als steun. Gelukkig heb ik nog net een stuk of 10 foto’s kunnen maken. Daarna werd het te donker.
En zo ging ik uiteindelijk toch voldaan naar huis, en had ik natuurlijk wat uit te leggen…

zon-onder.jpg

3 Responses to Aparte zonsondergang

  1. zeezicht zegt:

    Dan had jij geluk. Ik zag ook die zon, maar zat achterin de auto en zonder foto apparaat… pure pech!

  2. mmmm, dat is inderdaad wel pech zeg!
    Ik denk ook vaak te makkelijk van: O binnenkort is het vast wel weer zo mooi, maar dat kan natuurlijk niet. Fotograferen is het pakken van momenten

  3. paulineg zegt:

    mooie zonsondergang !!

Geef een reactie

