De krantenbezorgster die niet alleen bezorgt…


Vanavond stond ik in de keuken om een bakje koffie te maken. Toen kwam de bezorgster van wat folders aanfietsen en begon bij de buren. Ik keek dat zo aan terwijl ik aan het wachten was op mijn koffie. Ze kwam bij ons, ik hoorde de klep van de brievenbus en ik verwachtte dat ze de tuin weer uitliep en verder zou gaan. Dit deed ze wel, maar niet na een korte tussenstop in onze tuin. We hebben een boompje die in bloei staat, althans er zitten nog een paar mooie grote witte bloemen aan. Nu dus eentje minder. Ze liep erlangs… rook eraan, vond hem waarschijnlijk lekker ruiken want -pluk- daar had ze hem erafgehaald… ik was eigenlijk zo verbaasd van de brutaliteit dat ik niet eens reageerde en haar alleen maar na keek.

Wat vinden jullie nou… dat is toch niet normaal, dat doe je toch niet?
De vrouw was rond de 40 schat ik, dus die zou beter moeten weten.

Dus mensen in Bergschenhoek… als je ineens wat bloemen uit je tuin mist, maar wel een berg folders hebt gekregen… ze is rond de 40, bruin kort haar en rijdt op een hele aparte fiets van het merk ‘Giant’

5 Responses to De krantenbezorgster die niet alleen bezorgt…

  1. Wilco zegt:

    Ja, wat wil je. Je bent wel in een crimineel dorp komen wonen Sjors. Geintje. Ja, het is bizar. Mensen kunnen niet eens met hun tengels van andermans dingen blijven.

    Heb je het nog gehoord van een tandarts in Bergschenhoek? Die is vrijdagavond op de Bergweg-Noord geschept door een stel gasten uit Berkel, helaas heeft hij het niet overleefd.

    Gr.

  2. tja, het gaat maar om een bloem, maar zoiets hoort gewoon niet.
    als het nou een kind was….

    Ja, ik zag zaterdag de bloemen liggen en op teletekst zagen we wat er gebeurd was…. erg triest!

  3. Wilco zegt:

    Zag dat je je site weer had aangepast. Vond die vorige mooier, met dat doorschuiven.

    gr. Dirk

  4. creatiefhuis zegt:

    We hebben trouwens een 2e auto gekocht!
    Een Ford Focus ST!!! maar dan in de vorm van een Hyundai i10.
    Hij moet nog gemaakt worden, ze verwachten hem zo begin juli.

    Ga je morgen en donderdag nog leuke dingen doen? Wij lopen morgen even over dorp.

    gr. Dirk

  5. zozo, da’s niet gek zeg, gefeliciteerd met de aankoop!

    wel lang wachten he, echt irritant is dat.

    We zullen ook nog wel even over het dorp gaan lopen denk ik. Verder misschien een stukje verder klussen. wie weet komen we elkaar nog tegen…

Geef een reactie

