Lepelaar


Gisteravond reden we via de nieuwe N470 terug naar huis.
Aangekomen bij de grote rotonde richting Berkel en Bergschenhoek, dacht ik een ooievaar te zien vliegen. Althans hij vloog op dezelfde manier,  maar toen zag ik dat hij helemaal wit was, en toen hij iets dichterbij was zag ik dat het een Lepelaar was! Die zie je niet zo heel vaak in het wild en ja… natuurlijk had ik nu geen camera bij me. Dus die foto’s houden jullie nog van me tegoed.

hopelijk later meer…

One Response to Lepelaar

  1. Marleen zegt:

    Geweldig dat je de lepelaar gezien heb.
    Momenteel is het broedseizoen en de jongen zijn al behoorlijk groot
    Ze nestelen voor al in de kop van NH , Texel en Friesland
    Bij www,beleefdelente.nl kan je ze volgen.
    Vorig jaar heb ik er een op een eilandje in het water van de stad van de zon in HHW voor mijn lens gekregen,vond het een hele ervaring

    Groetjes van Marleen

Geef een reactie

