Red Bull Air race op Zestienhoven


Ik had dan wel geen kaarten voor de RedBull Air race, maar ik woon om de hoek bij Zestienhoven dus na de Formule 1 race ben ik daarheen gereden. Ik ben naast de landingsbaan gaan staan en kon zo de finalisten zien landen. In een half uur toch al gauw 200 foto’s geschoten. Niet alleen van de vliegtuigen. Er vlogen ook verschillende roofvogels dus die heb ik ook geprobeerd te vangen. En een springende karper, maar die is helaas niet scherp.

One Response to Red Bull Air race op Zestienhoven

  1. Marleen zegt:

    Brrr ik heb de beelden gezien ,hoe ze met een rotvaart overal tussendoor en onderdoor vliegen
    Moet er niet aan denken
    Ik ben gisteren naar Lelystad geweest en heb een paar pracht ooievaars op de kiek gezet

    Groetjes van marleen

Geef een reactie

