Ik ben Mylo!


Jaaaa, eindelijk is hij geboren!

Het viel niet mee want het heeft ruim 17 uur geduurd.
het begon met de gebroken vliezen om 01.13 (we sliepen dus net) toen was al meteen duidelijk dat hij in het vruchtwater gepoept had. Dus ik meteen de verloskundige gebeld. Ze was er al heel snel . Ze besloot dat we meteen naar het ziekenhuis moesten.

In het ziekenhuis kwamen in eerste instantie de weeën niet echt op gang, maar na een uur toch wel. Maar echt snel ging het niet. Om 14.00 uur was er pas 4 cm ontsluiting. Maar omdat het om 18.00 uur nog steeds 4 cm was besloten we om de keizersnedebevalling te gaan doen. We hadden nog zo gehoopt dat het niet zover zou komen, maar de kans was groot.
Ja en toen ging het allemaal heel erg snel. Binnen het kwartier was hij er. Ik liep met mijn camera mee met de kinderarts voor de controles en daarna mocht ik hem mee terug nemen naar de OK om hem aan Marenka te laten zien. Dat was wel een bijzonder moment! Daarna ging ik met Mylo naar boven. Ik was zo’n 20 minuten alleen met hem voordat Marenka van de OK kwam. In die tijd heb ik zoveel mogelijk tegen hem gepraat en natuurlijk veel foto’s en filmpjes gemaakt!

One Response to Ik ben Mylo!

  1. creatiefhuis zegt:

    Hai Martin en Marenka,

    Wat een moppie zeg, we zijn blij voor jullie dat hij er dan eindelijk is. Geniet er maar van, voordat je het door hebt… nee geen cliches.

    Wilco, Caroline, Maik en Caroline

Geef een reactie

