Weer aan het werk


Vandaag ben ik weer begonnen met werken.
Best onwerkelijk om na zo’n tijd – zonder tijd- weer in de auto de gebruikelijke route te rijden.
De tijd is voorbij gevlogen, hoewel het ook lijkt een beetje stil te hebben gestaan. ik bedoel dus dat ik geen notie van tijd meer had.

Wat wel grapig is dat toen ik thuis kwam en Mylo zag, had ik gewoon het idee dat hij alweer veranderd was in die 10 uur. Hij keek een stuk eigenwijzer uit zijn ogen. Het lijkt ook wel alsof hij iets bewuster is van zijn omgeving

Gelukkig is Mylo maar 1x wakker geworden dus heb ik redelijk goed kunnen slapen. Maar dat zal vast niet elke nacht zo zijn.
We beginnen ook al beter te begrijpen hoe we met hem om moeten gaan en wat zijn huiltjes zijn. Dat geeft wel wat rust. Het is veel werk, maar dat maakt niet uit als je een beetje weet waar je mee bezig bent. Want we zijn af en toe wel een beetje radeloos geweest. Vooral woensdagnacht. Toen zijn ook de krampjes begonnen. Dat is wel zo ontzettend zielig om te horen en te zien, echt hartverscheurend!

We zijn ook voor het eerst met hem naar buiten geweest. Eerst vrijdag eventjes in de maxi-cosi en zondag hebben we een kleine wandeling gemaakt met Mylo in de kinderwagen.

Geef een reactie

