De vier generaties


Vandaag hadden we met mijn vader tegelijk bij Opa afgesproken en zo konden we de 4-generaties foto maken.
Het is uiteindelijk niet alleen een mooie foto geworden, maar meteen een hele waardevolle.

4 genaeraties: Opa, Pa, ik en Mylo

4 generaties: Opa, Pa, ik en Mylo

2 Responses to De vier generaties

  1. Wilco zegt:

    Mooie foto. Een zeer waardevol moment om vast te leggen! Grt Wilco

  2. Marleen zegt:

    Hey Martin

    Eerst wil ik je nog even heel veel feliciteren met de geboorte van jullie zoon
    Mylo wat een prachtige naam voor het kleine wondertje
    Ik wens jullie er heel veel geluk mee

    Wat een leuke generatie foto
    Ik heb er zelf ook een van mijn overgrootmoeder,oma moeder en mijzelf
    Het blijft een leuk om naar te kijken

    Liefs van Marleen

Geef een reactie

