Mylo is 11 maanden


6 dagen te laat, maar hier dan toch de maandfoto van Mylo.
Nog even en hij is 1 jaar! Ik kan het me bijna niet voorstellen. Bizar hoe snel alles is gegaan, Ik ben dus al bijna 1 jaar vader… geweldig! Ik kan me ook echt geen leven zonder Mylo meer voorstellen. Ze zeggen altijd dat het voor vaders pas leuk word als ze gaan praten enzo, maar voor mij gaat dat niet op. Ik geniet al van het begin af aan. Ik vind het heerlijk om Mylo beet te houden en met hem te lopen, en als hij me dan recht aankijkt met die grote ogen zie je gewoon dat hij je herkent, dan geeft hij een glimlach en legt hij zijn hoofdje tegen mijn borst. Dat is genieten. Tegenwoordig is hij natuurlijk al een stuk interactiever dus is het nog leuker. Gelukkig eet hij (nog) goed en is hij bijna altijd vrolijk.

Sinds een paar dagen doet hij nu ook flink tijgeren, dus ik denk wel dat hij snel gaat kruipen.

Mylo elf maanden oud

One Response to Mylo is 11 maanden

  1. Bianca zegt:

    Wat een vrolijk manneke!

Geef een reactie

